درباره پاک ذوب

شرکت فنی و مهندسی پاک ذوب آراد

محور فعالیت :
طراحی و ساخت قطعات صنعتی، مدلسازی و ریخته گری قطعات پایه آلومینیوم، مس، چدن و ماشینکاری قطعات صنعتی

شماره اقتصادی : ۴۱۱۶۵۶۱۵۷۸۱۴
شناسه ملی : ۱۴۰۰۷۹۳۶۴۰۷
شماره ثبت : ۴۹۱۲۶

شرکت فنی و مهندسی پاک ذوب آراد ضمن استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از دانش مهندسین مواد و متالورژی در زمینه تولید انواع قطعات و آلیاژهای رنگین با بهترین مشخصات فیزیکی و شیمیایی از لحاظ یکنواختی در ساختار کریستالی و خواص مکانیکی عالی در جهت مصرف در صنایع مختلف و کاربردهای گوناگون در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. از اهداف اصلی این شرکت میتوان به مواردی چون نیل به خودکفایی داخلی در زمینه تولید قطعات رنگین و آهنی، کمک به امر تولید، اشتغال زایی، رضایتمندی مشتری و تامین به موقع، مستمر و با کیفیت محصول مورد نیاز مشتری اشاره نمود.

این شرکت افتخار دارد که توانسته است به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بخشی از قطعات رنگی مانندآلومینیوم برنز، فسفر برنز و چدنی شرکت های بخش خصوصی در نواحی صنعتی خوزستان و شرکت  های بزرگ صنایع فولاد خوزستان، فولاد اکسین اهواز، فولاد کاوه اروند، شرکت لوله سازی اهواز، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، فولاد کاویان اهواز، شرکت پالایش نفت آبادان و …  را توسط ریخته گری ثقلی و فرایند های تکمیلی ماشینکاری تولید نماید.

برخی از خدمات شرکت به شرح زیر می باشد  :

  • انجام و ارائه مشاوره مهندسی در زمینه طراحی و مدلسازی قطعات توسط پرینتر سه بعدی
  • ساخت و تولید تجهیزات و قطعات ماشین آلات صنعتی
  • ریخته گری قطعات از جنس آلیاژ برنز آلومینیوم (C95200-C95400-C95700)، منگنز برنز، برنز سرب دار(C93700) فسفر برنز (C90300-C90500-C90700) ، آلیاژهای مونل و …
  • ریخته گری چدن و آلیاژهای پایه آلومینیوم، سرب و روی مطابق آنالیز درخواستی همراه با گواهی آنالیز ترکیب شیمیایی
  • ماشینکاری قطعات از جنس فلزات،تفلون و گرافیت
  • تولید انواع بوش های فسفر برنزی و آلیاژی
  • تعمیر و بازسازی انواع پمپ های صنعتی